clixsense

Sabtu, 13 Ogos 2011

Melayu di P.Pinang mesti bersama kafir Zimmi untuk Islam


Alhamdulillah.. bersyukurlah kepada umat Islam yang tinggal di negeri- negeri selain Pulau Pinang dan beringatlah orang islam yang tinggal di Selangor. Dua negeri ini menuju kepada malapetaka kepada iman dan pegangan orang Islam di Malaysia. Kita tidak hairan jika Koh Tsu Khoon yang menghapuskan nilai- nilai Islam di kalangan orang Islam kerana BN sudah lama dituduh sekular dan toghut. Kita tidak menangis sekalipun Khalid Ibrahim memohon maaf kepada gereja atas keberanian JAIS dan Kita juga hanya mengeluh bila Azizan Abdul Razak tidak konsistem dalam menjalankan kehendak Islam.
Bersyukurlah orang Islam yang menjadi majoriti di Kelantan dan Terengganu kerana mereka seperti semua negeri di Malaysia termasuk Islam minoriti di Sabah dan Sarawak masih boleh bangun sahur dikejutkan oleh bacaan Al Quran dari pembesar suara di masjid berhampiran, orang Islam masih mendapat pahala mendengar alunan ayat suci sebelum berkumandang azan di masjid seluruh negara. Orang Islam di negeri lain boleh bersiap sedia menunaikan solat fardu dengan isyarat bacaan sebelum azan tetapi orang Islam di Pulau Pinang telah kembali ke belakang seperti Islam mula- mula diperkenalkan dalam perkembangan syiar Islam di waktu syaitan dan hantu masih berkeliaran kerana ayat suci lambat bergema di negeri Komunis.
Apa sudah jadi dengan negeri yang pernah melahirkan Lagenda Melayu Teuku zakaria, mana maruah waris Abdullah Fahim yang waraknya dimanfaat hingga kini dan kenapa Syeikh di Permatang Pauh merestui penghinaan oleh KM Umar Abdul Aziz.. Mudah untuk dijawab tapi teramat sukar untuk bangkit. Kuasa Melayu di Pulau Pinang sudah mati, Orang Islam yang ada dalam Exco negeri sudah lama dilembukan sejak Dr Fairus mengundur diri. Majlis agama yang ada di Pulau Pinang sudah dipasung oleh YB Malik yang menggantikan tempat Dr Fairus sebelum ini.. Dan orang Islam Pulau Pinang tidak payah mengharapkan pembelaan Nik Aziz yang akan bisu jika melibatkan rakan mereka. Orang Melayu Pulau Pinang mestilah berkerjasama erat bersama rakan kafir zimmi dalam Gerakan dan MCA kerana meruntuhkan pemerintahan kafir harbi DAP sudah menjadi jihad di Pulau Pinang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan