clixsense

Selasa, 22 Mei 2012

Surat kepada MB Tok Guru berkenaan penyelewengan dalam Air Kelantan yang diketuai oleh YB Dato' Mejar Mohd Anizam Abd Rahman.

Sekarang segala kepincangan dan kegagalan AKSB menyelesaikan masalah air di Kelantan tidak dapat dibendung lagi.. dengan penyaluran bantuan lebih RM600 juta kepada syarikat kerajaan negeri itu rupanya tidak sampai ke matlamat dan berlaku penyelewengan yang dahsyat yang kini telah diakui sendiri oleh kaki tangan AKSB seperti mana yang tersebar meluas. Saya tidak rajin untuk menyalin semula surat berkenaan dan juga saya tidak mahu menjawab sekiranya dikatakan surat palsu. Disini saya hanya memaparkan surat yang diambil gambar foto setelah di photostat . Saya percaya surat asal ini masih boleh di baca dan saya hanya menyalin beberapa perenggan sahaja sekiranya ingin membaca keseluruhan itu adalah dialu- alukan.

Semuga Tok Guru yang kami kasihi dirahmati Allah selalu. Kepada Tok Guru kami merayu dan merintih, tolonglah kami dari golongan yang zalim ini. Kami tidak mahu di hari akhirat kelak disebabkan dosa kezaliman yang dibuat oleh EXCO YB Dato Mejar Anizam (apa hubungan dengan suami Mona Fendi yang bunuh YB UMNO di Pahang dulu) melakukan kezaliman kepada kami sesuka hati tanpa batasan kerana dendam........ kroni mereka yang melakukan kesalahan jenayah disembunyikan. Terdapat berbagai kezaliman dan penyelewengan yang mereka lakukan ke atas kami sekarang. Kroni mereka bebas menggunakan dan menukar kenderaan syarikat tanpa logo AKSB dan dijadikan kereta persendirian.....
Senarai lawatan ke luar negara yang telah di buat sebelum ini :
1. Australia...
2.German...
3. Austria...
4. Mesir..
5. German..
6. England..
7. England..
8. India..
9. Afrika Selatan..
10. Holland..
11. China..
12. Sweden..
13. Finland..
14. German...
** terdapat lawatan di atas hanya mendapat kelulusan dari Tok Guru setelah lawatan telah dibuat.
** Terdapat negara dan individu di atas tidak termasuk dalam senarai negara & individu yang diluluskan tetapi telah diubah selepas beberapa bulan kemudian.....
.....Kami akui bahawa di dalam AKSB sekarang memang terdapat pegawai- pegawai yang mengamalkan 'permainan wang' yang sukar dikesan oleh SPRM kerana mereka telah menguasai pengurusan tertinggi AKSB. Semua dokumentasi boleh diubah, dibuang atau disembunyi tanpa diketahui oleh pihak lain. Sehari sebelum kemasukan SPRM ke AKSB pada 23-4-2012, mereka telah memindahkan banyak fail keluar dari AKSB.... !!!..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan